300+ sollicitaties horecapersoneel
CREW (Stadion Feijenoord de Kuip)
Hoe CREW in no time 200 mensen vond (en ons daarna niet meer nodig had)
Na de pandemie was het personeelsbestand van CREW gereduceerd tot een handjevol diehards. Maar in De Kuip draaien ze geen halve wedstrijden. Bij een thuiswedstrijd van Feyenoord zijn er zo’n 500 mensen nodig voor de publiekscatering, de bars en de hospitality. CREW had dus een probleem.
Onze opdracht? Regel 200 nieuwe medewerkers. Gisteren nog het liefst.
We zetten een recruitmentcampagne op met foto’s, video’s en slimme copy, specifiek gericht op de doelgroep van CREW. Niet op LinkedIn, niet op Indeed, maar op Instagram. Want daar zitten de 18- tot 30-jarigen die dit werk leuk vinden. Meta bleek de perfecte plek.
Het werkte. Binnen no time stroomden de aanmeldingen binnen. Niet alleen gastheren en -vrouwen, maar ook barista’s, horecatoppers en cateringmedewerkers. Het bestand werd niet alleen op sterkte gebracht, het groeide uit tot een gezonde, stabiele poule.
En toen? Toen waren wij overbodig. CREW kon het weer zelf.
Wat onze klant zei over ons werk:
Beste team van Flom & Co.
Wat een groei hebben we samen doorgemaakt in de afgelopen periode, dit onder andere dankzij jullie onmisbare bijdrage! Via dit bericht willen we onze waardering uiten voor de fantastische samenwerking die we hebben gehad. Ons bedrijf heeft enorme stappen kunnen zetten dankzij jullie uitmuntende expertise op het gebied van marketing en alle randzaken hieromheen.
Hartelijk dank voor het afgelopen anderhalf jaar en succes in de toekomst!
Team CREW Hospitality Services💚

