Credit Management Instituut
Van campagnes naar klantverhalen voor CMI
Voordat we voor het Credit Management Instituut (CMI) aan de slag gingen, kenden we Raimond Honig al. Vier jaar lang waren we marketingpartner van de Masters Group; van strategie tot uitvoering. LinkedIn-posts, recruitmentcampagnes, branding, webteksten. Alles erop en eraan.
Toen Raimond de website van CMI nieuw leven wilde inblazen, vroeg hij ons opnieuw. Niet voor een grote campagne, maar voor iets kleins met veel impact: eerlijke verhalen van oud-cursisten.
We spraken met mensen die hun opleiding bij CMI hadden afgerond. Die gesprekken leverden geen oppervlakkige quotes op, maar warme aanbevelingen. Over de inhoud van het programma, maar vooral over Raimond en Bionda zelf. Betrokken, bevlogen en inhoudelijk sterk.
We goten die verhalen in klantreviews die nu op de site staan. Geen glad marketingpraatje, maar echte ervaringen, die nieuwe cursisten net dat zetje geven.
Hoe klinkt jouw verhaal in de woorden van je klant?
Kijk op de site van Raimond en Bionda voor de reviews.
Wat onze klant zei over ons werk:
Raimond Honig: In onze zoektocht van alle marketingactiviteiten waren wij op zoek naar een partner voor online marketing en recruitmentmarketing. In Flom & Co hebben wij deze partner gevonden. Eigenwijs, speels, creatief en vooral gedreven professionals met kennis van zaken. Laag drempelig, geen gedoe met dure proposities, geen ellen lange voorstellen, gewoon hands-on, dit gaan we voor je doen en dat kost het. Houden wij van bij de Masters Group.

