100.000+ jongeren bereiken voor de GGD

TikTok als campagnekanaal? Voor de GGD werkte het.

Jongeren voorlichten over seksuele gezondheid zonder dat het ongemakkelijk of belerend voelt. Dat was de uitdaging die we kregen van het Centrum voor Seksuele Gezondheid van GGD Zuid-Holland-Zuid.

We ontwikkelden een campagne op TikTok. Want als je jongeren echt wil bereiken, moet je zijn waar zij zijn. We schreven de scripts, deden de casting, vonden geschikte locaties en begeleidden de opnames. Daarna brachten we de campagne live, compleet met teasertrailer en doordachte contentplanning.

Het resultaat mocht er zijn. De video’s bereikten ruim 100.000 jongeren in de regio. De reacties waren positief, herkenbaar, luchtig, maar met een duidelijke boodschap.

Een serieuze campagne, verpakt in een vorm die werkt.

Dit zei de opdrachtgever over ons werk:

Cisca Jol - Centrum voor Seksuele Gezondheid

We zijn heel blij met de input van Flom&Co en in het bijzonder met de sessie die ons meenam in de belevingswereld van onze doelgroep. En die verschilt nogal met die van ons :) Ga kennismaken en merk hoeveel kennis en kunde er in huis in en hoe leuk ze zijn.

Previous
Previous

Security Management Group

Next
Next

Credit Management Instituut